loading...

آموزشگاه آرایشگری

بازدید : 49
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 زمان : 10:22

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با نکات مربوط به براشینگ مو آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلف آموزش آرایشگری مانند دوره فیبروز، آموزش پاکسازی پوست صورت ، آموزش اپیلاسیون بدن و .... را برگزار می‌کند.

بعضی از کارها تا زمانی که آنها را انجام ندهید ساده به نظر می رسند. به عنوان مثال ، بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه موهای خود را خشک کنند ، بنابراین به نظر می رسد کار یک آرایشگر حرفه ای است ، که البته کاملاً قابل درک است. ممکن است شما متوجه این موضوع نشوید ، اما این کار چیز دیگری بیش از این است که به سادگی خشک کن را بگیرید ، آن را به سر خود نشان دهید و موهای خود را با گرما منفجر کنید. در واقع ، استفاده از یک ضربه منفجر کننده در خانه نیاز به استفاده از محصولات مناسب ، سلامتی مو و کمی تمرین دارد.

در اینجا ، ما از آرایشگران برتر و یک متخصص پوست برای راهنمایی در مورد چگونگی خشک کردن مو در خانه درخواست کردیم.

  1. اگر می توانید یک سشوار عالی تهیه کنید

اگر بودجه کافی دارید ، ممکن است بخواهید روی ابزاری سرمایه گذاری کنید که عملکردهایی را برای به حداقل رساندن آسیب مو و کمک به کاهش زمان خشک شدن شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، برخی از خشک کن ها ویژگی هایی مانند تنظیمات گرمای چندگانه ، شلیک خنک برای بستن کوتیکول های مو و فناوری هوای یونی را دارند.

  1. موهایتان را در هوای آزاد خشک کنید

سالم نگه داشتن مو به شما کمک می کند تا از خشک شدن موها جلوگیری کرده و در نتیجه باعث دمیدن براقتر شود. یکی از بهترین راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید ، به حداقل رساندن میزان حرارت وارد شده به موهای خود است. وی توصیه می کند تا موهای خود را با حوله یا خشک هوا خشک کنید تا رطوبت هرچه بیشتر از بین برود. دکتر ختارپال می گوید: "به طور کلی ، هرچه مو خشک کن شما گرمای کمتری را باید استفاده کنید."

  1. موهای خود را با استفاده از یک حوله مناسب خشک کنید

استفاده از یک حوله حمام سنگین و سنگین وزن و تنش زیادی در موهای ما ایجاد می کند و همین امر باعث شکستگی یا ریزش بیشتر آن می شود." وی توصیه می کند که موهای خود را با استفاده از یک حوله میکروفیبر کوچک خشک کنید ، که نه تنها تنش را کاهش می دهد بلکه اصطکاک را نیز کاهش می دهد. نتیجه؟ پرواز شما کمتر خواهد بود و وز وز کمتری خواهید داشت.

4- از برس روی موهای خیس استفاده نکنید.

دکتر ختارپال می گوید ، لطفاً وقتی موهایتان خیس است ، به آن برس گرد نروید. کشیدن موهای خیس با برس احتمال آسیب دیدن آنها را افزایش می دهد. در عوض ، این نکته را امتحان کنید که دکتر ختارپال اغلب به مردم می گوید: از موی پهن دندان استفاده کنید تا موها هنوز خیس هستند به راحتی از بین بروند. اگر از این مرحله صرف نظر کنید ، احتمالاً برس شما گره خورده است که باعث پاره شدن بیشتر موها می شود - حتی در مواقعی که خشک است.

دکتر ختارپال به افرادی که موهای بلندی دارند توصیه می کند قبل از حرکت به سمت بالا و ریشه ، انتهای آن را کمی شانه بزنند. این روی ریشه شما لطیف تر است و می تواند به شما کمک کند تا از شکستگی مو جلوگیری کنید.

  1. برس مناسب برای نوع موهای خود را انتخاب کنید.

شما باید بر اساس نتایجی که به دنبال آن هستید و نوع موی خود یک قلم مو انتخاب کنید. به طور معمول ، آرایشگران دوست دارند از یک برس گرد برای ایجاد یک سبک پرحجم و پرانرژی استفاده کنند. سپس ، شما باید در مورد مواد مویی تصمیم بگیرید. واکارو به مشتریان خود که موهای صاف دارند توصیه می کند از برس های سرامیکی استفاده کنند زیرا آنها گرما را برای ارائه حجم بیشتر حفظ می کنند. وی استفاده از برس های موی گراز را بر روی افرادی که موهای درشت دارند ترجیح می دهد زیرا این مواد کشش مناسبی را برای صاف کردن رشته های آنها فراهم می کند.

  1. همیشه از محافظ گرما استفاده کنید.

بله ، محافظ های گرما کار می کنند ، و شما باید همانطور که امیدوارید با SPF خود باشید در استفاده از آنها نیز کوشا باشید ، می گوید. او توضیح می دهد: "فکر کنید آن را ضد آفتاب برای موهایتان است." محصولات متنوعی وجود دارد که می توانید آنها را روی موهای مرطوب یا خشک استفاده کنید ، بنابراین بطری را بخوانید تا نحوه استفاده از آن را بفهمید.

بازدید : 50
شنبه 11 ارديبهشت 1400 زمان : 8:41

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با خواص لیمو برای پوست آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش پاکسازی صورت، آموزش اپیلاسیون ، آموزش لیزر بدن و .... را برگزار می‌کند.

لیمو برای افزودن ضربتی آهسته به دستورات مرغ ، کالاهای پخته شده و البته کوکتل بسیار مناسب است. قدرت عالی لیمو پیامدهایی فراتر از آشپزخانه دارد.

لیمو می تواند فواید فوق العاده ای برای رژیم زیبایی شما فراهم کند. لیموها حاوی آلفا هیدروکسی اسید هستند که بر روی پوست شما معجزه می کنند. آنها همچنین دارای خواص ضد باکتری طبیعی هستند و لیمو را برای درمان آکنه بسیار موثر می کنند.

این معجزه گران کوچک زرد منبع فراوانی از ویتامین C ، منیزیم و پتاسیم هستند. این مواد معدنی و آنتی اکسیدانی باعث بهبود ظاهر و سلامت پوست ، ناخن ها و موهای شما می شوند.

فواید لیمو برای پوست چیست؟

  • آکنه را درمان کرده و جوش های سرسیاه را برطرف می کند

مرکبات دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی هستند که لیمو را برای آکنه به درمانی جایگزین شگفت انگیز برای محصولات تجاری تبدیل می کنند. به همین سادگی می توانید یک لیمو را برش بزنید و روی مناطق آسیب دیده صورت خود بمالید. برای درمان جوش های سرسیاه ، می توانید چند قطره عسل در بالای نصف یک لیمو اضافه کرده و آن را در مناطقی که جوش های سرسیاه دارید ، بمالید. اجازه دهید محلول به مدت پنج تا ده دقیقه بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید.

  • لکه های تیره را روشن می کند

لکه های صورت شرم آور است و می تواند بسیار لجبازی باشد. خوشبختانه اسید سیتریک موجود در آب لیمو می تواند به تدریج لکه های لکه را کمرنگ کرده و رنگ پوست شما را یکدست کند. سعی کنید از در آوردن آب لیمو در هر گونه بریدگی یا خراش صورت ، خودداری کنید - این باعث سوزش می شود!

  • دندانها را سفید میکند

سفید شدن دندان های حرفه ای می تواند بسیار گران باشد. با تهیه یک مخلوط خانگی آب لیمو ، می توانید در هزینه های خود و صرف سفر به دندانپزشک صرفه جویی کنید. جوش شیرین و آبلیمو را مخلوط کنید تا یک محلول حباب دار تشکیل شود. با استفاده از نوک Q برای ایجاد مخلوط روی دندان ها استفاده کنید. بگذارید محلول یک دقیقه بماند - بیش از این یا اسید سیتریک موجود در آب لیمو ممکن است به مینای دندان آسیب برساند. به آرامی مخلوط را با مسواک پاک کرده و روشن شدن لبخند خود را تماشا کنید.

  • از چرب شدن پوست جلوگیری میکند

پوست چرب یک مشکل زیبایی فوق العاده رایج و فوق العاده آزار دهنده است. روشهای مختلفی وجود دارد که برای کاهش درخشش در پیشانی ، بینی و چانه ها - بسیاری بدون موفقیت - امتحان شده اند. به نظر می رسد دیوانه کننده باشد ، حتی از ملین ها به عنوان وسیله ای برای کاهش چربی پوست نام برده می شود. نگران نباشید ، شما مجبور نیستید تا آنجا پیش بروید! کشیدن یک سواب پنبه آغشته به آب لیمو یک روش آسان و موثر برای خشک کردن روغن اضافی است. این روش را قبل از خواب انجام دهید. صبح که از خواب بیدار می شوید صورت خود را بشویید. این روش به جلوگیری از چربی بیش از حد پوست کمک می کند.

  • رنگ مو را روشن می کند

رنگ آمیزی حرفه ای مو می تواند بسیار گران باشد. شما ممکن است از 60 دلار تا بیش از 200 دلار برای هایلایت یا رنگ کاملاً زیاد پرداخت کنید. مطمئناً رنگ آمیزی مو با یکی از آن جعبه های جعبه نیمه دائمی از داروخانه ارزان تر است ، اما هیچ وقت نمی دانید چه نتیجه ای می توانید بگیرید. یک روش مقرون به صرفه برای روشن کردن موهای خود در خانه استفاده ساده از لیمو است. آب لیمو و نرم کننده مو را ترکیب کنید و مخلوط را از طریق موهای خود شانه کنید. مطمئن شوید که هر رشته را پوشانده و مخلوط را تا انتهای خود بکشید. سپس ، با یک کتاب خوب یا نوشیدنی سرد بیرون بروید و چند ساعت در آفتاب بنشینید. وقتی کارتان تمام شد ، موهایتان را کاملا بشویید. می توانید این روند را حداقل هفته ای یک بار تکرار کنید. در مدت زمان کوتاهی خواهید دید که رنگ موهای شما به طور محسوسی روشن تر است.

  • ناخن ها را تقویت می کند

شما می توانید لاک های مختلف سخت کننده ناخن را در داروخانه یا فروشگاه لوازم آرایشی خریداری کنید ، اما می توانید از روغن زیتون و آبلیمو نیز استفاده کنید تا به همان نتایج طبیعی برسید. این محلول به تقویت ناخن های ضعیف و شکننده و رفع زردی کمک می کند.

  • پوست سر را خشک کرده و شوره سر را کاهش می دهد

ماسک های مو ، به ویژه انواع DIY ، در سراسر جهان زیبایی به طور گسترده ای محبوب شده اند. این ماسک ها را می توان با موادی تهیه کرد که احتمالاً قبلاً در آشپزخانه خود داشته اید. روغن نارگیل ، روغن زیتون و عسل خام مخلوط با آب لیمو را می توان روی سر ماساژ داد تا پوست خشک پوست بهبود یابد و شوره سر کاهش یابد. هیچ کس از آن پوسته های سفید روی شانه خود خوشش نمی آید! شما به معنای واقعی کلمه درمان نشسته در شربت خانه خود را دارید.

  • ترک لب را ترمیم می کند

شما دردی را که همراه با لبهای خشک و ترک خورده همراه است ، می دانید. ناگفته نماند از خجالت کشیدن پوست مرده یوغ از لب شما. یک لایه بردار شبانه برای لبهای شکاف خورده نمی تواند از چیزی بیش از یک لیمو خرد شده ایجاد شود. میوه را روی لب های خود بمالید ، سپس صبح روز بعد آن را بشویید. آب لیمو سلول های مرده پوست را از بین می برد ، و لب های شما را بسیار نرم می کند. استفاده از رژ لب نیز بسیار راحت تر خواهد بود ، زیرا به آرامی روی لب های شما سر می خورد.

بازدید : 43
پنجشنبه 26 فروردين 1400 زمان : 8:54

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با پارافین تراپی برای دست و پا آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلف آموزش آرایشگری مانند آموزش هیالورون پن، آموزش فی کانتور ، آموزش رنگ و مش و .... را برگزار می‌کند.

پارافین تراپی چیست؟

پارافین یک موم نرم و بی رنگ و جامد است. از هیدروکربن های اشباع ساخته شده است.

این دارو اغلب در سالن های نرم کننده پوست و درمان های اسپا روی دست ، کوتیکول و پا استفاده می شود زیرا بی رنگ ، بی مزه و بدون بو است. همچنین می تواند برای تسکین درد در مفاصل و عضلات مورد استفاده قرار گیرد.

موم پارافین کاربردهای زیادی نیز دارد. این اغلب به عنوان روغن کاری ، عایق الکتریکی و ساخت شمع و مداد رنگی استفاده می شود.

فواید پارافین تراپی چیست؟

پارافین فواید زیبایی و درمانی دارد.

فواید زیبایی

از نظر زیبایی ، موم پارافین اغلب روی دست و پا قرار می گیرد. موم نرم کننده طبیعی است و به لطافت و لطافت پوست کمک می کند. هنگامی که روی پوست قرار می گیرد ، رطوبت می افزاید و پس از پایان درمان به افزایش سطح رطوبت پوست ادامه می دهد.

همچنین می تواند به باز شدن منافذ و از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک کند. این ممکن است به ایجاد طراوت و احساس صافی در پوست کمک کند.

فواید درمانی

از موم پارافین ممکن است برای کمک به تسکین درد در افراد مبتلا به موارد زیر استفاده شود:

  • آرتروز
  • روماتیسم مفصلی
  • فیبرومیالژیا
  • سایر مسائل مربوط به حرکت مفصل

مانند نوعی گرما درمانی است و می تواند به افزایش جریان خون ، شل شدن عضلات و کاهش سفتی مفصل کمک کند. موم پارافین همچنین می تواند اسپاسم و التهاب عضلات را به حداقل برساند و همچنین رگ به رگ شدن را درمان کند.

آیا پارافین تراپی عوارض جانبی دارد؟

موم پارافین در آزمایشگاه آزمایش می شود تا مطمئن شود استفاده از آن بر روی بدن ایمن و بهداشتی است. این کاملا طبیعی است و دارای نقطه ذوب کم است ، به این معنی که می توان آن را به راحتی در دمای پایین به پوست اعمال کرد تا باعث سوختگی یا تاول زدن نشود.

با این حال ، اگر پوست بسیار حساسی دارید ، ممکن است موم پارافین باعث ایجاد بثورات گرمایی شود. بثورات گرما باعث ایجاد برجستگی های کوچک قرمز روی پوست می شود که می تواند خارش دار و ناراحت کننده باشد.

اگر موارد زیر را دارید نباید از موم پارافین استفاده کنید:

  • گردش خون ضعیف
  • بی حسی در دست ها یا پاها
  • دیابت
  • بثورات یا زخم باز
  • اگر حساسیت شیمیایی داشته باشید ، ممکن است تورم یا شکستگی جزئی در درمان موم ایجاد کنید. به این دلیل که پارافین از محصولات نفتی حاصل می شود.
  • اگر در خانه مشغول درمان موم پارافین هستید ، مراقب باشید که موم را زیاد گرم نکنید ، زیرا ممکن است آتش بگیرد. هنگام شروع درمان نباید بیش از 125 درجه فارنهایت (51.7 درجه سانتیگراد) باشد.

در طول پارافین تراپی چه اتفاقی می افتد؟

برخی از سالن ها و اسپا ها ممکن است حمام موم پارافین را به عنوان بخشی از مانیکور و پدیکور خود ارائه دهند ، اما اکثر آنها نیز آن را به عنوان یک درمان جداگانه ارائه می دهند.

هزینه درمان با پارافین در سالن بسیار متفاوت است و از حدود 15 دلار شروع می شود. به طور کلی حدود 30 دقیقه طول می کشد.

نحوه استفاده از پارافین در خانه

شما می توانید یک موم پارافین را در سالن ناخن یا آبگرم انجام دهید ، اما می توانید این کار را در خانه نیز انجام دهید. دنبال کردن مراحل صحیح برای به دست آوردن حداکثر مزایای درمان مهم است.

برای انجام یک درمان در منزل ، به لوازم زیر احتیاج دارید:

  • چهار پوند موم پارافین با درجه غذایی
  • دیگ بخار دوتایی
  • جام اندازه گیری
  • روغن معدنی
  • ظرف پلاستیکی چرب شده
  • دماسنج
  • روغن زیتون
  • کیسه پلاستیکی مهر و موم شده
  • دستمال حوله ای یا فر
  • تایمر
  • بافت
  • مرطوب کننده

شما همچنین می توانید یک حمام مومی پارافین قابل حمل خریداری کنید تا از آن برای درمان های خانگی استفاده کنید. این دستگاه ها به کاهش تعداد لوازم مورد نیاز شما کمک می کنند و بسیاری از آنها با موم پارافین ارائه می شوند.

اگر از حمام مومی پارافین استفاده می کنید ، دستورالعمل های ارائه شده در دستگاه خود را دنبال کنید.

مرحله 1: موم را ذوب کنید

ساده ترین راه ذوب موم پارافین در خانه استفاده از دیگ بخار دو نفره است. اگر لاک ناخن دارید ، قبل از شروع مراحل آن را پاک کنید. دستان خود را به خوبی بشویید و آنها را با حوله بدون پرز خشک کنید.

برای ذوب شدن موم:

چهار پوند موم پارافین به قسمت بالای دیگ بخار اضافه کنید. به ته دیگ آب اضافه کنید و آن را روی حرارت ملایم روی اجاق گاز قرار دهید.

یک فنجان روغن معدنی به موم اضافه کنید.

وقتی موم کاملا ذوب شد ، دیگ بخار را از روی اجاق بردارید. موم را با احتیاط در ظرف پلاستیکی چرب شده بریزید.

صبر کنید تا یک پوست نازک در قسمت بالای موم تشکیل شود.

دمای موم را با یک دماسنج بررسی کنید. موم وقتی به 125 درجه فارنهایت (51.7 درجه سانتیگراد) برسد آماده استفاده است.

مرحله 2: موم را بزنید

پس از تهیه موم ، آماده استفاده است. بکار گرفتن:

چند قطره روغن زیتون را به پوست ناحیه ای که تحت درمان هستید ماساژ دهید.

کل دست یا پای خود را به موم آغشته کرده و بگذارید چند ثانیه داخل آن بماند تا لایه ای روی ناحیه ایجاد شود.

صبر کنید تا موم خشک شود. می دانید وقتی درخشش کمرنگ شد خشک است. پس از خشک شدن ، دست یا پای خود را دوباره داخل موم قرار دهید ، کمی عمیق تر از قبل شوید. این باعث می شود موم گرم زیر لایه های قبلی موم قرار نگیرد و از سوختگی جلوگیری می کند.

این روند را تکرار کنید تا حداقل 10 لایه موم روی دست یا پای خود داشته باشید.

مرحله 3: دست یا پای خود را کیسه کنید

هنگامی که حداقل 10 لایه موم روی دست یا پای خود قرار دادید ، یک کیسه پلاستیکی بزرگ روی آن قرار دهید. سپس آن را داخل دستکش فر قرار دهید یا آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه در حوله بپیچید.

مرحله 4: موم را بردارید

پس از 15 تا 20 دقیقه ، دست خود را از روی دستکش یا حوله و کیسه پلاستیکی بردارید. از بافت نرم برای از بین بردن باقیمانده موم از روی پوست خود استفاده کنید. روی تمام دست خود مرطوب کننده بزنید.

پس از اتمام دوره درمان خود ، پارافین را بپوشانید و برای درمان بعدی در مکانی امن ذخیره کنید.

بازدید : 70
پنجشنبه 26 فروردين 1400 زمان : 8:57

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با نکات مربوط به آرایش در فصل بهار آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش میکروپیگمنتیشن لب، آموزش پاکسازی صورت، دوره شینیون عروس و .... را برگزار می‌کند.

لحظه ای که هوا برای بهار گرمتر می شود ، تغییر رنگ هایی را که می پوشیم شروع می کنیم. چه کمد لباس ، چه آرایش و چه لوازم جانبی ما ، ما فقط نمی توانیم منتظر بمانیم تا بهانه ای برای امتحان تن های متناسب با فصل خود داشته باشیم! در حالی که ما در حال جابجایی محصولات آرایشی هستیم (و شاید حتی خودمان را با استفاده از یک رژ لب یا سایه چشم جدید در فروشگاه خود پذیرا شویم) ، با این حال ، ما همیشه سعی می کنیم که کل کیف را تازه کنیم. پس از همه ، تمیز کردن بهار لازم نیست فقط در خانه شما اعمال شود!

فقط در صورت تمایل به تعمیرات اساسی کیف آرایش خود برای بهار ، در اینجا 15 نکته و توصیه مفید آورده شده است که لوازم آرایشی خود را کاملاً تازه و آماده کنید.

  1. محصولات منقضی شده را جایگزین کنید

بگذارید بپذیریم - همه ما در نگهداری محصولات آرایشی بسیار بیشتر از تاریخ انقضا مقصر هستیم. البته ، هیچ کس قصد ندارد یک محصول کامل را که به سختی مورد استفاده قرار گرفته و فقط چند هفته از اوج خود می گذرد ، بیرون بیندازد ، اما شاید وقت آن رسیده است که با برخی از چیزهایی که برای مدت طولانی بر روی آنها نگه داشته اید ، بیرحمانه رفتار کنید . با پیروی از راهنمای انقضا و پرتاب چیزهایی که مدت زمان طولانی تری از ماندگاری آنها است ، دنبال Conway باشید و فضا برای محصولات جدید و تازه ایجاد کنید.

  1. از محصولات ارزان قیمت نترسید

صرف ارزان بودن یک کالا همیشه به معنای ارزان بودن آن نیست! اگر از ما بپرسید ، نیشگون گرفتن چند سکه کاملاً مشکلی ندارد ، مخصوصاً اگر چیزی که مقرون به صرفه است ، رنگ یا محصولی است که قبلاً امتحان نکرده اید ، خیلی باتجربه نیستید یا احتیاط می کنید از انداختن پول زیاد فقط مطمئن شوید که رنگدانه را با دستگاه تست کننده چک کرده اید (اما همیشه پس از استفاده از نمونه های عمومی دست های خود را بشویید). Tea & Nail Polish چند توصیه عالی برای شما دارد که نمونه های کاملی از صحبت های ما هستند!

  1. لوازم آرایش خود را تمیز کنید

آیا کل کیف آرایش خود را مرتب کرده اید تا چیزهایی که بیش از حد قدیمی شده اند را دور بریزید و اکنون به چیزهایی که نگه می دارید خیره شده اید و فکر می کنید که آیا می توانید آن ها را تازه کنید؟ خوب ، با تشکر از این کمی توصیه در Today ، مطمئناً می توانید! آنها نکاتی را برای تمیز کردن و تمیز کردن محصولات آرایشی از انواع مختلف به شما ارائه می دهند به گونه ای که باعث از بین رفتن آرایش نمی شود بلکه از هر محصول یا باکتری موجود در آن مراقبت می کند که در واقع ماندگاری آنها را افزایش می دهد.

4- ترندهای فصلی را یادداشت کنید

اگر می خواهید مجموعه لوازم آرایشی خود را تعمیرات اساسی کنید و می خواهید چیزهای جدیدی به آن اضافه کنید ، ممکن است به بزرگترین چیزهایی که در حال حاضر هستید نگاهی بیندازید و در حالی که در آن هستید ، خود را رو به پیشرفت نگه دارید! ما در واقع اخیراً برخی از روندها را دنبال کردیم زیرا می دانستیم که بهار تمیز کردن کیف آرایش ما در راه است و این راهنما را از The Fashion Folks مفید یافتیم. آنها به شما در مورد لبهای قرمز و شگفت انگیز روشن بازگشت می دهند!

  1. رنگ های عمیق و زنده را انتخاب کنید

اگر زمانی برای خلاقیت در رنگ زمان وجود داشت ، اکنون! ماه های بهار منتهی به تابستان زمان مناسبی برای امتحان برخی از رنگ های روشن است که رنگ های اطراف شما را منعکس می کند و از آنجا که یکی از روندهای امسال اظهارنظرهای رنگی پررنگ است ، می خواهیم بگوییم این زمان بسیار خوبی برای رسیدن به برای پالت های چند رنگ شما! ببینید چطور She Look Book از رنگ آبی برای تأثیر شاد استفاده کرده است.

  1. جسورانه آرایش کنید

آیا شما نوعی عاشق آرایش هستید که دوست دارد ظاهری کامل ایجاد کند و نه اینکه فقط با یک عنصر منفرد در برنامه خود تجربه کنید ، بنابراین حتی بیشتر از آنچه قبلاً به شما داده ایم به دنبال الهام در بخش "جسورانه" هستید؟ پس فکر می کنیم از Glowsly خوشحال خواهید شد که خط چشم بسیار پررنگ نیز بهار امسال رو به پیشرفت است! اینها را با رنگهای تند که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم جفت کنید و آماده تأثیرگذاری خواهید بود.

  1. یک آرایش سبک و طبیعی را در نظر بگیرید

حتی اگر سایر قسمتهای صورت دارای یک تریست با رنگهای شدید ، شدید جسورانه و میزان آرایش شدیدتر از آنچه که ممکن است استفاده کنید ، امسال همین مورد برای پوست صدق نمی کند! در حقیقت ، برخی از باند های هواپیما مدل هایی را به نمایش می گذاشتند که اصلاً پایه و اساس نداشتند ، و به جای آن اجازه می دهند که رنگ طبیعی پوست خود را به خود اختصاص دهد. مواردی که فونداسیون را ارائه می دادند ، کاملاً سبک و روان بودند. اخبار صنعت زیبایی دقیقاً منظور ما را به شما نشان می دهد.

۸. رنگ هلویی را امتحان کنید

در حالی که مشغول پاک کردن آرایش خود بودید ، آیا متوجه شدید که رژگونه شما بالاخره به تابه برخورد کرده یا حتی ممکن است خرد شود؟ خوب ، به جای گرفتن همان صورتی قدیمی و گرد و خاکی که به آن عادت کرده اید ، آیا تا به حال فکر کرده اید که در بخش گونه ها هم کمی تغییر وضعیت دهید؟ Stay Glamour پیشنهاد می کند کمی به هلو نزدیک شوید و در آن دامنه با صورتی ها بازی کنید تا رنگی برای روزهای روشن و آفتابی کمی گرم شود.

برچسب ها گریم و میکاپ ,
بازدید : 74
يکشنبه 15 فروردين 1400 زمان : 8:07

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با نکات مربوط به مراقبت از ناخن آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش پاکسازی صورت، آموزش اپیلاسیون ، آموزش لیزر موهای زائد و .... را برگزار می‌کند.

در مورد مراقبت از ناخن ها ، تهیه مانیکور تنها گزینه نیست. در واقع شما باید روزانه از ناخن های خود مراقبت کنید. در اینجا چند ترفند و نکته ساده آورده شده است که به شما در انجام این کار کمک می کند. نگاهی بیاندازید.

بهترین نکات و ترفندهای مراقبت از ناخن

۲. ناخن های دست خود را خشک و تمیز نگه دارید

همه مشکلات از میکروب و باکتری شروع می شود. شما باید اطمینان حاصل کنید که هیچ زمینه ای برای تولید مثل آنها وجود ندارد. ناخن های خود را مرتبا تمیز کنید و مطمئن شوید که بعد از شستن آنها را خشک می کنید.

این امر همچنین از جمع شدن آلودگی و باکتری در زیر ناخن های شما جلوگیری می کند. با این حال ، زیاده روی نکنید ؛ ناخن هایی که برای مدت طولانی در آب خیس خورده اند ممکن است منجر به تجزیه شود.

در صورت نیاز به شستن ظرف ها ، بهتر است از ناخن های خود با دستکش محافظت کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پوست اطراف ناخن ها نیز تمیز و بدون آلودگی است.

آنچه ما توصیه می کنیم این است که یک مسواک برداشته و مقداری نمک روی آن بمالید و از آن برای تمیز کردن ناخن ها و پوست اطراف آنها به آرامی استفاده کنید.

۲. دست از جویدن ناخن های خود بردارید

ناخن زدن شما آسیب زیادی می رساند. علاوه بر اینکه ناخن های شما رقت انگیز به نظر می رسند ، تماس با بزاق باعث ضعف و شکنندگی آنها می شود. همچنین به کوتیکول شما آسیب می رساند. همچنین قرار دادن انگشتان در دهان ، آلودگی ها و میکروب های انگشتان را به دهان منتقل می کند. ما به شما توصیه می کنیم از رنگ ناخن استفاده کنید که بوی بدی به شما می دهد و شما را برای جلوگیری از جویدن ناخن هایتان کنار می گذارد.

۳. از کوتیکول های خود مراقبت کنید

کوتیکول ها بسیار ظریف هستند و به راحتی پاره می شوند. مراقبت خوب از کوتیکول ها یک قسمت مهم در مراقبت از ناخن است.

اگر پوست یا ناخن آویزان دارید ، با دقت آن را اداره کنید - به آرامی آن را مرتب کنید تا بیرون نرود یا درد بیشتری ایجاد نکند. کوتیکول را گاز نگیرید و نکنید.

مطمئن شوید که کوتیکول های خود را مرطوب کرده اید - روغن نارگیل یا بادام را به کوتیکول ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا تغذیه شود.

۴. بهداشت را رعایت کنید

ناخن های خود را به طور مرتب تمیز کنید و مطمئن شوید که تمام ابزار ناخن های شما به طور دوره ای شسته و ضد عفونی شده اند. اطمینان حاصل کنید که ناخن های شما بیش از حد رشد نمی کنند ، زیرا این امر باعث می شود تا خاک زیر ناخن راحت تر شود.

ضدعفونی کننده های طبیعی مانند روغن درخت چای روی ناخن های خود بمالید تا باکتری ها را از خود دور کرده و از ناخن هایتان در برابر میکروب ها محافظت کند.

۵. از مرطوب کننده استفاده کنید

خشکی و پوستی به همان اندازه که برای پوست شما مضر است. ناخن ها بسیار ظریف هستند و تمایل دارند به راحتی از بین بروند. آنها را مرطوب کنید تا قوی شوند.

از بین انواع کرم های دست ، روغن / کرم های کوتیکول یا روغن های مرطوب کننده که به درخشندگی و سلامت ناخن ها و کوتیکول های شما کمک می کنند ، انتخاب کنید.

۶. به طور مرتب ناخن هایتان را بگیرید

مشابه چگونگی اصلاح مرتب مو برای سلامتی آن ، برای ناخن ها نیز همین امر ضروری است. یک برش ناخن برداشته و آنها را مرتب برش دهید.

هر چند هفته مدتی را بیرون بیاورید تا ناخن های خود را مرتب کرده و به روشی که دوست دارید شکل دهید. بهتر است اگر ناخن های خود را در یک خط صاف مرتب کنید و سپس آنها را به صورت مربع یا گرد در قسمت راهنمایی قرار دهید.

۷. از یک بیس کت برای محافظت استفاده کنید

بیس کت یا لایه پایه یک لایه محافظ روی ناخن شما ایجاد می کند و از تغییر رنگ و لک شدن ناخن ها جلوگیری می کند. همچنین باعث می شود لاک روی ناخن های شما بهتر دیده شود. ضخیم شدن آن روی ناخن ها باعث افزایش رنگ لاک ناخن شما می شود. بنابراین ، دفعه بعدی که تصمیم به رنگ آمیزی ناخن های خود گرفتید ، از استفاده از کت پایه خودداری کنید - زیرا ارزش آن را دارد.

برچسب ها مراقبت از ناخن ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 659
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه